Vilken underbar vän, berörd ♥

2011-04-04 / 19:57:00
Blev berörd till tårar idag, en underbar tjej som bevisade vad än vän är...

Idag kom posten och vips så dyker det in en post avi och där står det avsändare "från en nära". Blev riktigt nyfiken på vem som har haft ork till att skicka något så vi tog mammas bil direkt för att kika. I bilen öppnade jag det direkt och då ser jag först av allt ett stort a4 papper skrivit på båda sidorna. Jag läste och blev så jädrans berörd.. Det var ifrån finaste Camilla, hon skrev så mycket fint i brevet att jag inte ens visste vad jag skulle ta mig till? För första gången i mitt liv som jag känt mig så berörd som jag gjorde idag. Att hon tog orken och energin till att skriva så fint till mig och det tog jag in direkt i hjärtat, hon är en riktig vän.. Och förutom det fina brevet så skickade hon med världens sötaste set till bebisen i magen, babymössa, baby strumpor, kort på hennes söta barn, skallra och lite rabbatter på blöjor.. Vilken fin grej att bara göra sådär, hur många gör så? vet inte alls hur mycket jag kan tacka för det hon gjorde och hur lycklig hon gjorde mig idag. Här går man och tycker att man förlorat vänner och istället har man funnit riktiga bra vänner som aldrig går. Hon är tjej jag verkligen fått bra kontakt med.. Är så glad att jag har henne + en annan mamma som bor i hudiksvall dom är helt enkelt bäst i min värld. Men dom bor alldeles för långt bort ifrån mig. Så de bästa jag har bor miltals bort.

Camilla - du ska ha ett stort tack för att du bryr dig och hade orken till att skicka så fint till mig och bebisen. Jag kommer leva på det här väldigt länge ska du veta. Har aldrig varit med om det här förut att någon bryr sig så fint om en. Du är en bra människa, för bra för att vara sann ♥ och jag komemr alltid att ställa upp och vara din vän gumman.. Love to you!


 

 

Åsikter!
Postat av: Emelie

Men vilken underbar vän du har gumman<3 Du förtjänar det bästa. NI verkar helt underbara mot varandra<3333

Kommenterat - 2011-04-04 / 20:33:04  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Postat av: Mia, mamma till Joel

En go vän =)

Ibland hittar man riktiga guldkorn <3

Kram

Kommenterat - 2011-04-04 / 20:42:55
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Det var verkligen så lite så du :) Har varit så sugen länge på att skicka grejer i huvudtaget, för jag vet hur kul och bra det känns att få saker på posten, av dom som bryr sig :) Hoppas du gillar kläderna/grejorna, är så glad att det förgyllde såpass för dig :D Du är en äkta vän <3

Kommenterat - 2011-04-04 / 22:05:59  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Mamma till Nova

Aaw hur sött och snällt som helt :) Såna vänner finns det väldigt få av <3

Kommenterat - 2011-04-05 / 08:30:57  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: Elin

Nemen gud vad snällt,roligt att få en sån överaskning :)

Kommenterat - 2011-04-07 / 00:48:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥