Dagens ..

2011-08-08 / 12:54:59
Till dagen.
Inatt var det första gången som Eddy ville vara vaken och åt en massa. Men otroligt nog så nöjde han sig bara med mig och behövde ingen ersättning. Trots att jag bad min sambo göra det två gånger men då han väl gjort klart hade Eddy somnat. Känner mig lite dum idag som bad sambon kliva upp och göra det inatt. Han skulle ju iväg och jobba vid tolv idag.. Men det är inte lätt att komma in i en rytmen med två barn och sömn heller.

Halie var riktigt bråkig och grinig imorse. Hon måste vara trött efter helgen för vi kollade om hon hade feber men det hade hon inte så vi fick lägga henne strax innan elva med välling. Eddy ligger i sovrummet. Han vaknar och sover till och från. Och sambon är på jobbet han kommer hem nio ikväll. Hinner väl umgås med han någon timme och sedan ska han jobba morgon dagen efter.

Jag hoppas min bror och hans familj hinner komma hem innan halv åtta ikväll så vi hinner umgås med de lite och ge presenterna till lilla Felicia.

Visst har vi en underbart vacker son? kan fortfarande än idag knappt tro att han låg i min mage för några veckor sedan. Helt otroligt.

De här kläderna fick han av Hampus, Hampus syster och hennes pojkvän.

<3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥