Dollarstore med familjen

2011-08-19 / 19:28:32
Imorse så drog vi iväg till dollarstore. Vi lämnade av Kiara hos min mamma och då såg vi att min syrra var vaken så vi kollade om hon ville följa med och det gjorde hon. Väl vid dollarstore så köpte vi massor.. Blev mot 800 kr, men man får ju faktiskt en hel del för det priset. Gick ganska snabbt och denna gång var barnen snälla. Halie var lugn och Eddy sov under hela resan och inne på affären. Då vi var klara så åkte vi snabbt in mot stan för att se om min syster kunde finna en mp3, men icke då. Så vi drog iväg på frasses och åt. Då vi väl satt oss ner för att äta där inne så var det fullt med getingar som kommer emot en, jag har stor FOBI för getingar så vi satt oss utanför där det fanns bord men efter en stund till så kom det tre styckna dit också. Gick inte ens att sitta där så det slutade med att vi stod och åt vid bilen. Tycker att personalen borde tappa folk då de inte gör något åt det.. Efter det så åkte vi raka vägen hem och alla somnade i bilen förutom chaufören. Skrattade väldigt mycket åt min syster då hon höll på att somna, hennes huvud for upp och ner och helt plötsligt kommer det förbi en racerbil och hon flyger upp skrämd som ett höns, men det har hon inget minne av då jag berättade det för henne. Roligt var det i alla fall. Då vi kom fram till min mamma så befann sig mr olsson där, längesedan man såg den karln, vi pratade lite och han fick se Eddy för första gången. Efter det så drog vi oss hemåt och städade och hade en överdrivet aktiv Halie som sprang runt och var jätte dum med katterna, vet inte vad som flugit i henne men hon är verkligen i en trots just nu. Bara att härda ut som förälder. Just nu så lägger sambon henne och Eddy ligger och vilar i vårt sovrum. Då det är lugnt här hemma så ska vi inta soffläge och se lite film, vi får se vad tv utbudet har ikväll.

Halie ville smaka av min systers glass och min syster fick inte tillbaka den efter det!

Ser lite lodis ut, men att äta bland getingar var inget jag ville, detta funkade bättre enligt mig :)
Sambon donar på innan vi beger oss för hemfärd.

Ett litet foto på kramfors
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥