Dunder mys på hög nivå

2011-08-29 / 23:14:23
Har haft dunder mys med finaste Sandra idag/ikväll.. Vi har gjort massor och hon har stått ut med mina livfulla barn som är duktig på att sluka all energi man kan ha, så jag tror nämligen att Sandra lär ha lite ont i huvudet nu efter en fullfart dag med oss. Men det är alltid kul att ha henne här, alltid så mycket att prata om. Förutom att hon varit här så var det Halies sista inskolnings dag idag. Vi lämnade även henne 1 timme där och det gick ju kanon bra så imorgon får hon stanna alla timmar som hon ska vara där, men jag känner på mig att det kommer funka. Det blir sambon som skjutsar ner henne imorgon så tar jag hand om Eddy här hemma. Ska faktiskt bli lite skönt att hon får leka av sig och vi kan ta det lugnt och även göra bort saker som man inte kan göra då hon är hemma. Hoppas bara att det inte blir så många ledsna miner ifrån henne imorgon, will see.

Min finaste pojk, fotot har gudmor tagit :)


Nu så tänkte jag inta min sköna säng och myspysa med mina killar och se på TV så godnatt!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥