Eddy begär mer

2011-08-20 / 23:00:02
Nu begär lill gubben mer mat, har försökt få honom nöjd hela kvällen men det är tomt i mina bröst.. Har försökt så länge så nu får han lite ersättning. Var så nöjd nu då han inte behövt det på två dagar. Men är han hungrig så måste han ju få bli mätt. Under natten kommer jag nog producera massvis och har jag tur så går det bättre imorgon.

Idag så har vi varit i Svedjeholmnen och umgåtts. Sambon och min mamma gjorde även hemmagjord pizza, blev suveränt gott. Var på lite halv dåligt humör där "tur mamma är van". Men ibland har man även sådanna dagar. Lite gladare nu. Halie somnade fort ikväll så det gjorde kvällen ännu bättre. Sen har man gotta i sig lite ostkrokar och loka. Ser en film på tv 4+ som är grymt bra. Och den börjar nu så HOJ!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥