En dag i solen

2011-08-02 / 22:06:39
Dags för ett skrivande inlägg.

Just nu så sover Eddy, men vaknar snart igen och vill amma om jag känner honom rätt. Halie somnade rätt fort ikväll. Var väl för att sambon lekte gärnet med henne nu ikväll innan hon nattades. Medan gjorde jag sen middag till oss två och hon somnade precis då den blev klar .

Innan idag så har vi suttit i Svedjeholmen och haft loppis. Fick lite sålt igår och idag. Men samtidigt får jag njuta av vädret vi haft med mina fina barn. Sambon var ju ledig idag så det var rätt skönt att vara två om att ha barnen. Men imorgon så jobbar han igen och då ska mamma hämta upp oss så ska vi ha loppis då med. Det är ju till på torsdag.

Det känns ju underbart att man blivit faster
och att det bara skiljer 2 1/2 vecka mellan Eddy och Felicia som hon skall heta. Så jag och brorsans tjej får väl avara tid med varandra om dagarna medan karlarna jobbar. Det är ju positivt att vi bor grannar.

Nu så ska jag se om jag finner mer som ska till loppisen, godnatt på er alla.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥