En inne dag hemma med barnen

2011-08-11 / 19:03:13
Försöker natta min äldsta, blev dock en timme tidigare än vanligt då hon är så bråkig idag. Hon har inte somnat ännu, går in och ut.. Men i slutändan så somnar hon ju. Eddy sover här bredvid mig i sin babysitter, får hoppas att han sover tills hon somnat. Blir så stressande att springa med han ammandes i famnen, det har ju hänt några gånger. Eddy brukar ju vilja ammas precis vid hennes sovtid. Men så är det med små barn.. Blir väl lite lättare då Eddy blivit äldre och har fasta rutiner han med. Men tiden får gärna gå sakta så jag kan njuta av att hans bebistid.

Sambon jobbar fortfarande, han slutar halv tio ikväll. Så vi hinner väl bara prata lite sedan blir det sängen. Blir ju så nu då man har två barn att tänka på. Men det känns som att man fått in bra rutiner nu.

Då Halie somnat tänker jag göra äggmackor, se tv och mysa med Eddy som troligtvist kommer att vara vaken då =)

Satt och lekte med Halie inne i sitt rum i en timme, myspys :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥