En måndag som denna

2011-08-08 / 15:54:37
Halie sov tre timmar till lunch, vilket behövdes. Fast ändå är hon lika tjurig och bråkig. Måste vara en period just nu eller så håller hon på att bli sjuk för det var ju ett bra tag sedan nu. Fast då hoppas jag att det slår ut snart. Eddy sover som en prins i vår säng. Själv har jag och Halie duschat och hängt upp tvätt. Nu så leker hon runt med alla vår/höst mössor medan jag vilar framför datorn. Snart ska jag fundera ut någon middag och där efter invänta att brorsan och de andra kommer hem så vi kan gå över och hälsa på. Mer än så sker inte en mulig dag som denna. Hoppas det kommer sol snart igen så man kan gå och bada med barnen.

Mina guldkorn
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥