Ensamstående gör det bra!

2011-08-15 / 16:24:02
Sitter hemma hos mamma och resten med Eddy idag. Kände att det varit en sådan tung natt och morgon så jag behövde komma ut lite. Har nyss fått middag och ska väl hem på någon timme och äntligen få umgås med sambon och Halie såklart. Har ju inte träffat sambon så mycket nu under helgen då han jobbat och jag har gjort annat.

Folk som är ensamstående föräldrar med små barn gör det riktigt bra. Har fått känna lite nu medan sambon jobbat mycket och guuud så jobbigt det är, inget att rekomendera. Hade det bara varit ett barn så hade det gått så mycket lättare men med en liten bebis, hund, trotsig dotter på snart två år då blir man riktigt slut på. Särskilt då dottern gör allt för att trotsa mamma. Vill bara säga att ni som är ensamstående gör ett ruskigt bra jobb. En eloge till DOM!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥