Ett måste innan ögonen slocknar

2011-08-30 / 19:52:55
Skönt, båda barnen sover nu och somnade samtidigt. Sambon ska jobba natt nu tre dagar i rad, skönt att han får in lite pass nu såhär slutet på månaden. Han har sovit massvis med timmar idag så det ska nog gå galant på jobbet. Jag ska strax ordna med tvätt, städ och sen njuta framför tvn.

Jo föresten har ni några vanor ni alltid MÅSTE gör innan ni lägger er för natten? det har jag.

- Lägger alltid fram mina och barnens kläder.
- Kollar almenackan och kryssar för dagen.
- Plockar ut kläder ur barnens väskor och in med nya.
- Hänger upp tvätt.
- Kvällsfika

Det är något som jag bara MÅSTE göra innan jag lägger mig, annars kan jag inte sova !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥