Faster snart?

2011-08-01 / 22:12:28
Jag tror att jag blir faster inatt eller imorgonbitti om jag går på känsla. Malin och min bror är på förlossningen nu men jag vet inte hur det går ännu. Får se så min mamma som följt med dem ringer eller skickar ett sms. Jag väntar spänt.

Har ju varit med Malin eller befunnit mig där hon varit hela dagen. Hon har haft oregelbundna värkar som kommit och gått. Och efter 12 timmar så valde de att åka till Umeå på förlossningen. Snart så får Halie och Eddy sin första kusin!

Ikväll så har jag inte hunnit med något alls nästan. Så fort Halie somnat så vill Eddy amma ihjäl sig han tömmer min mjölk jätte fort och vi har gett honom 120 i ersättning. Hur mycket är inte det då? Är förvånad över hur mycket han äter. Särskilt då Halie åt det normala. Men tyvärr räcker inte min mjölk på kvällarna. Men jag hoppas jag får amma ett tag till.

Nä nu ska jag skynda här hemma, Eddy gnäller och jag måste städa undan lite. Imorgon blir det loppis igen!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥