För tidig morgon

2011-08-15 / 07:04:05
Kan man vara såhär less.. Jag brukar kunna ta det som det kommer med barnen men det har varit riktigt jobbigt ikväll/inatt/imorse.. Så fort Halie somnade så bråkade Eddy med mig i massvisa timmar. Inget dög, då jag väl fick honom att somna vid elva så somnade jag själv helt utmattad. Han vaknar fem och vill ammas precis då han är påväg att somna hör jag hur Halie har vaknat upp och hällt ut all mjöl på golvet.. Kände hur arg jag blev inombords la henne i sängen igen och har hållt på i över en timme men hon vägrade somna om så nu måste man vara vaken och jag känner mig inte alls på humör, för det är KAOS i lägenheten och det har nog aldrig sett värre ut än såhär. Trots att man fin städade i förrgår. Halie stökar ju ner exakt hela tiden.. LÄNGTAR till att sambon kommer hem, han kommer kring åtta. Han har säkert mer energi åt Halie än mig just nu. Orkar inte ens vara glad. Hoppas humöret blir bättre senare, nu ska jag göra annat.. Tjingelingen!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥