Föräldrar möte på dagis

2011-08-04 / 21:57:14
Kass uppdatering igen.
Men det blir så då man har två barn, inte lika mycket tid till internet. Men som sagt har varit i Svedjeholmen idag igen, tog med mina två barn och hund i vagnen och gick dit. Gick bara bra, precis innan vi var framme började  Eddy tjuta om mat men jag gick bara fortare och ammade då jag kom fram, var ju nästan där i vilket fall.

Då sambon slutade vi halv fem så drog vi nästan direkt till föräldrarmöte. Vi hade en möte angående Halies dagis. Hon ska ju skolas in på dagis nu då dagmamman slutat.. Men Halies dagmamma ska ju börja på samma dagis som henne så hon kommer fortfarande ha henne, det är en lättnad. Men är väldigt oroad över hur det ska gå. Älskade att ha henne hos en dagmamma där det bara var cirka 4 barn och nu ska hon hamna med ett dussin. Så det känns ganska spänt, får se hur det funkar helt enkelt. Men något som är sjukt dåligt är att kommunen nu ändrat reglerna för de som ska ha barnen där 15 tim i veckan. Vilket vi kommer ha jag är ju mamma ledig. Så Halie får bara vara där mellan 08.00-11.30 alltså inte tidigare eller senare.. Tycker det är så himla dumt att de inte har något tid mot eftermiddagen. Så jag får ju bara gilla läget helt enkelt. Känns bara så drygt då det ändå tar 15-20 min att gå dit och sen ska man ha Eddy med sig och en stor vagn och där efter gå hem igen och hinner ju inte ens vara hemma så ska jag hämta henne igen + att Halie precis ska sova lunch då och hon sover inte alls bra i vagnen så jag undrar hur det ska gå. Men jag får väl hoppas att jag bara nojja mig över allt och att det blir bra i slutändan.

Imorgon så drar vi till Umeå med familjen..
Ska bli riktigt trevligt, vi får dessutom träffa lilla Felicia. De fick åka hem idag.. Fast de är ju inte hemma utan hos brorsans tjejs mamma. De ska vara där någon vecka och där efter hem. Vi ska stanna där till på söndag .



Lilla älskling, min sambo som fotade med kameran.. A lovely picture =)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥