Inskolning på dagis, dag 3

2011-08-25 / 13:53:32
Två dagar sedan nu, här är det fullt upp med två barn, djur och inskolning på dagis. Och det går alldeles utmärkt. Halie märket knappt av oss utan har fullt upp med att leka runt med allt och alla. Men trevligt har vi haft det där, de andra föräldrarna är riktigt goa och detsamma med personalen. Så nu känns det riktigt bra att hon hamnar där. Halie behöver full fart och vad är inte bättre då än dagis? Idag så åt vi lunch där, samma igår. Men idag åt Halie bättre, igår var hon mest nyfiken på alla barn som satt där. Imorgon så ska jag dit själv med barnen eftersom att sambon fick natt pass nu ikväll. Har ju haft lyxen att ha honom hemma i typ två veckor utan jobb. Men jobb ger pengar och det är på det man överlever. Ska även på efterkoll imorgon vid tio, så vi kommer få springa ifrån dagis en stund och sambon kommer få kliva upp en snabbis så att han kan ha koll på barnen efter det så går jag och barnen tillbaka till dagis och sambon får gå hem och sova igen. Ibland är det full rusch och lite sömn som gäller!

Förutom dagis idag så skall vi till ögonkliniken med Halie klockan tre och därfter handla hem någon middag och lite frukost.

Mammas två små guldklimpar

Och hur går det med lille Eddy?
Till och från på kvällarna, ibland jätte ont i magen och är onöjd hela kvällen tills han somnar, men då sover han nästan hela natten, ammas bara en stund och sedan sover han vidare. Kan inte klaga då han faktiskt ger mig sömn. Annars växer han och frodas som han ska.. Har redan storlek 62/68 så han är en riktig karla karl.!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥