Lunchtime

2011-08-16 / 11:42:05
Då sover alla lunch här hemma förutom jag och Eddy.. Eddy sitter och små gnäller i babysittern. Han har varit så onöjd de senaste dagarna och varför vet jag inte, kanske magknip osv. Han har varit lite dålig på bajsfronten trots att han äter precis som vanligt.

Vi har i alla fall funderat på att åka till någon lekpark så Halie få aktiveras lite. Det är regnigt men vadå det finns egentligen inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Det är väl det enda vi kommit på att göra.

Längtar så otroligt mycket till på fredag nu, ska bli så härligt att få inköpa lite mat, frukost, höstjacka till Eddy osv. Första gången man får dubbla barnbidrag med.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥