Sandra blir gudmor

2011-08-12 / 12:49:13
Nu sover alla barnen så sött. Halie i sitt rum och Eddy på soffan.. Klockan två så ska vi iväg på lekparken med Jennie och hennes son, han är några år äldre än Halie. Det ska bli riktigt trevligt att få komma ut lite. Halie behöver dessutom aktiveras idag. Då somnar hon även lättare mot kvällen.

Sambon är på jobbet, trodde han skulle jobba på morgonen men det var visst 12.00-21.00 och imorgon 08.00-16.30 där efter så blir det 24 timmars pass på söndagen och sedan är han ledig, så skönt. Då kan vi samsas lite om barnen igen och umgås. Man tappar så mycket tid med varandra nu då det är så mycket. Men det tar vi alltid igen i vilket fall :)

Och igår bestämde jag vem som skall bli gudmor åt lille Eddy. Under hela graviditeten har jag tänkt och tänkt. Och har bara haft en person i mitt huvud, det blev såklart min bästavän Sandra, fanns ingen mer lämpligare person än henne. Hon passar perfekt. Hon blev glad så det känns bra.

Sandra, min vackra vän.. Och nu gudmor åt min underbara son Eddy

Åsikter!
Postat av: Caroline - mamma till Theodore & en till i magen

vem har Halie som gudmor då ? :)

Kommenterat - 2011-08-12 / 14:48:05  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

vad kul :) Men tänkte en sak, får man ha olika till barnen? (klart man får väl, dum fråga av mig egentligen men :P) Frågade en familj ja känner för längesen om deras val av gudföräldrar å då vare samma till alla barnen, men tänkte aldrig på vrf eller så, så nu när du har olika så undrade jag bara :) (om man måste ha samma till alla barnen eller om man kan ha induviduellt/barn som nu ni :)

Kommenterat - 2011-08-12 / 20:40:14  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥