Ställ frågor, ni får ett video inlägg som svar :)

2011-08-31 / 18:56:20
Åsikter!
Postat av: Elin

Vems förlosnings var jobbigast?



Shoppar du mycket?

Kommenterat - 2011-08-31 / 19:29:33
Postat av: Josefin

Hur känns det att vara mamma till två barn nu?:).

Kommenterat - 2011-08-31 / 22:55:45  | URL - http://baradinflicka.blogspot.com/
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Frågor :)



1. landat i 2 barnsmammarollen än? :) (för mig tog det jättelång tid så känn ingen press ifall du ej landat riktigt, helt normalt)

2. Läste i din förlossning med Eddy att du blev knipsad/klippt, vad exakt vare dom gjorde "där nere" i det fallet?! vet dom som blive kippt från anus osv för att det varit trångt, fick du göra så? :O :(

3. Tycker du ekonomin har blivit mer krävande med 2 barn än med bara 1? :) alltså det blir ju fler blöjpaket osv, men om det känns nån skillnad eller om det flyter på bra? :D

4. Har du jobbigt med blickar på stan i själva skvaller stan Övik (vet ju hur det är där) om det är folk som misstycker till att du helt plötsligt gått från partybrulla till 2 barnsmamma? Du är en otroligt fin mamma, vet det så väl :) Men ofta det folk som inte känner en tykcer tvärtom och därför jobbigt om dom kommenterar å har sig, du har inte haft jobbigt med sånt nån gång sen du blev mamma eller har folk acc att du faktiskt har familj och är en mogen och underbar mamma? :)



Är väl det jag mest är nyfiken på nu Gumman :) Hoppas allt e bra! Och krya på åt Eddy, läste han had feber..<3 å Grattis på 2 årsdagen i förlovning!

Kommenterat - 2011-09-02 / 09:58:02  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥