Super fin dag

2011-08-20 / 09:20:56
Godmorgon lördag.
Klev upp halv nio och min sambo halv sju med Halie. Har legat och amma Eddy imorse sen sov vi en liten tupplur där efter gick vi upp med de andra. Idag har vi väldigt fint väder här i norr så jag funderar på om man ska göra något. Man kan ju inte sitta inne nu då man fått fin vädret hit, dessutom kommer det nog inte vara så länge till. Inte länge kvar till vinter tiden är här så säg.

Eddy var för första gången världens bästa bebis igår.
Ha skrek max 3 sekundet. Vi fick honom lugn. Började med dropparna i förrgår så han fick då och igår kväll.. Och direkt efter amningen så gick vi runt med han, lät han ligga på mage och masserade. Och det hjälpte bra. Han sov som bara den igår, halva kvällen och hela natten. Helt otroligt, han har nog haft för ont i magen tidigare. Vi får hoppas att det fortsätter såhär nu :) Man blir väldigt nöjd själv då man lyckas.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥