Tidig morgon

2011-08-05 / 07:17:55
Dottern ville upp 06.45.. Jag gjorde en vällingflaska och la henne igen för att hon kanske skulle somna om. Men icke då, var bara till att gå upp med henne. Just nu så leker hon runt i vardagsrummet medan jag försöker pigga upp mina ögon. Har ju varit uppe någon timme då Eddy velat amma och min mjölk tog slut. Men tur sambon liks skulle upp så han matade Eddy med ersättning innan han drog iväg till jobbet.

Då jag blivit piggare ska jag ta fram frukost och städa så man kommer hem till en rent och fint hem på söndag. Finns inge värre än att komma hem till stök. Sedan ska jag packa i det sista, ut med hunden då Halie sover lunch och över till brorsans lägenhet för att ta med lite kläder åt honom. Sedan vid fem tiden så rullar vi mot Umeå. Ska bli så kul att få träffa alla och visa upp Eddy..


ÄLSKAR FOTOT. Sista fotot innan Eddy tittade ut!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥