Torsdag

2011-08-11 / 11:41:56
Då åkte sambon precis iväg på jobbet. Han var så snäll och klev upp med Halie imorse, jag tänkte kliva upp vid nio men vaknade inte förän den var halv elva så jag har sovit ut ganska så bra. Hann umgås lite med sambon innan han drog iväg.. Han kommer hem runt tio ikväll och där efter jobbar han åtta imorgon bitti. Jobb och jobb, men det ger ju pengar. Hade tänkt att umgås med två vänner idag, men vet inte hur det blir då vi inte hörts. Kanske ses vi en annan dag istället, will see.

Igår kväll så kom brorsan, hans tjej och fasters sötnos hit.. Vi planerade lite och åt tigerkaka och thé. Hade en trevlig kväll. Då de åkte så var det sängen som gällde för oss. Har nu lagt Eddys lift i sängen så man slipper oroa sig över att ska rulla ner från sängen. Har gått jätte bra inatt att ha honom liggandes där..

Just nu så sover Halie lunch och Eddy sitter vaken i sin babysitter. Jag skulle behöva städa mer än jag gjort. Men känner att jag ska ta det lugnt en stund nu så tar jag hand om det på en liten stund!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥