Tummen ner på vädret

2011-08-16 / 10:22:22
Idag klev jag upp nio och sambon halv sju med Halie. Men han ska sova lunch samtidigt som Halie ska sova. Eddy har också somnat om ännu en gång. Han sov riktigt bra igår.. Somnade vid tio på kvällen vaknade 01.00 och ville ha mat och sov vidare.. Ville ha mat vid halv sex och därefter vid sju imorse och sen sov vi till nio. Halie klev in i vårt rum efter fyra imorse. Men som tur var så somnade hon om till halv sju.. Men ska snart ge henne lunch och sova ner henne för hon är trött, sitter och gnäller hos pappa i soffan.. Och Eddy ligger bredvid mig och sover.

Undra vad man ska hitta på idag då? vädret är ju inget att hurra för. Och nu tre dagar innan man får pengar så är man ganska så fattig.. Och vi har ju varit inne i några dagar nu och Halie behöver aktiveras, jag får försöka tänka ut något medan Halie sover lunch. Men men ska göra annat nu!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥