Underbaraste vän ♥

2011-08-25 / 21:54:43
Sitter i vardagsrummet nu med en pigg liten pojke som är gnällig ikväll.. Man får amma, guppa med han och sedan är han nöjd en stund. Han sitter äntligen i sin babysitter, men han brukar inte vara nöjd alldeles för länge så vi skall snart inta sovrummet och då ska jag försöka sova ner honom. För imorgon ska jag upp med två barn själv, så det blir full rulle med andra ord. Sambon kommer hem efter sju, så han skjutsar oss till dagiset så vi slipper stressa med vagnen dit ner. Sitter även och smuttar i mig coca cola, herregud så gott det var ikväll..

Måste bara nämna några ord om min absolut bästaste vän.
Min finaste Sandra "Edddys gudmor". Är den underbaraste tjej kompisen jag mött, vid alla lägen och tillfällen så har hon stöttat mig.. Finns alltid tillhands då man behöver henne som mest. Hennes ord och hjälpmedel har alltid gett mig styrka framåt. En tjej som henne ska man vara rädd om, och det är precis vad jag är. Jag har henne i mitt hjärta och dit har hon kommit för att stanna. Hon är en tjej som gör världen lite bättre än andra. Vacker på på in och utsidan, många skulle göra vad som helst för att vara i hennes kläder. Jag avundas henne och är så glad över att få ha henne i mitt liv och att jag får dela alla glädje och sorg dagar med henne. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Tack för att du är du och ingen annan för jag älskar dig precis som du ÄR!

Åsikter!
Postat av: Jenna

fina ni är :-) Puss

Kommenterat - 2011-08-25 / 22:09:29  | URL - http://jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥