En trevlig dag i lekparken

2011-08-12 / 18:51:33
Dagen blev kanon, var kanske lite trött av mig men med fint sällskap så ordnar det sig. Solen sken fint och barnen hade kul.. Och jag blev helt paff över hur snäll Halie var där. Började även leka med en tjej i ungefär samma ålder som henne och de båda var snälla mot varandra.

Jennie och hennes son bjöd även på go bullar och mjölk, det satt fint i magen. Typiskt bara att lilla Eddy vaknade till och från och var som inte riktigt nöjd så jag hann som inte vara med hela tiden. Men snälla Jennie tittade till Halie då och då där, det uppskattade jag.

Nu då vi kom hem så gjorde jag snabbt mat åt en dotter som var tjurig och trött. Efter det så satt vi oss och såg film och för första gången så tittade hon i cirka 10 minuter.. Vi behöver ju få Halie att titta på film därför att det ska bli lättare att kolla exakta synfelet på ögon.. Men som sagt, Halie somnade i min famn klockan sex, var väldigt tidigt men jag la henne i sängen och får nu hoppas att hon inte vaknar upp senare och inte vaknar upp jätte tidigt imorgon. Men skönt för mig, fick lite egentid ikväll. Men det behövs städas är typ kaos här hemma. Men jag passar på att surfa en stund till så ska jag väl ta och städa upp på ett tag.

Nedan får ni se dagen i foton!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥