Dagens alla aktiviteter

2011-08-26 / 21:01:06
För er kräsna, bör ej läsa.

Så skönt att komma hem nu efter full rulle sen sju imorse.. Det började med dagis, Halie lekte och hade kul till strax innan tio då det var dags att gå på en efterkoll, pratade om preventivmedel och hur allt gått dessutom kollade vi hur stygnen läkt och det såg kanon bra ut. Men tillbaks till previntivmedel, jag och sambon har valt att använda (kom inte på namnet) men en grej man lägger i livmodern, den kan ligga kvar där i i cirka 3 år och dessutom förstör den inte hormonbalansen, precis det vi var ute efter. Skulle vara rätt jobbigt om man vill ha mer barn senare i livet och att det tar tid innan man blir gravid, fast tro nu inte att vi planerar det. Vi är nöjda med våran tjej och kille just nu. Men som sagt ska vi ha fler i framtiden så blir det efter att vi båda fått två fasta jobb och kanske ett hus :) men nog om det, vi är nöjda över det vi har nu och nu ska det satsat på dom, pluggning för min del och ett fast jobb för min sambo skulle inte sitta helt fel jäklarns svår arbetsbranchen är nu, ett stort suck på det.

Efter allt det så hann jag och Halie tillbaka till dagiset, precis lagom till lunch.. SÅ vi åt och Halie fick umgås en liten stund till med barnen innan jag åkte hem och la Halie. Sambon stannade också hemma eftersom han jobbat natt. Jag, mamma och Eddy vi drog vidare på ärenden i stan och efter det blev det lite handling på coop och willys. Då vi väl kom hem så blev det middag och efter det lekparken.. Halie somnade på studs då vi kom hem och Eddy blev pigg och tjurig.. Pappa har nyss badat honom så nu är han ren och fräsch efter hans spymaraton.. Då han blir lite gladare så ska dricka loka och äta chips rör, MUMMA! Ha en trevlig fredag.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥