Helgen i Umeå

2011-08-08 / 12:43:55
Hejsan..
Nu har jag äntligen tid för att uppdatera lite.

Fredag.
Sambon jobbade och jag var hemma med barnen hela dagen. Försökte städa även fast det inte gick så bra då Halie var riktigt bråkig. Vid halv fem så kom sambon hem och då nämnde han att chefen skrivit sms om att han ska jobba på lördagen (24 timmars pass). Kände mig så irriterad då och sambon försökte ringa ett nummer i kris och sa att han inte kunde jobba, vi skulle ju till Umeå. Som tur va så ordnade det sig och vid halv sju kom vi iväg till Umeå. Väl där så umgicks vi lite och åt lite kvällsfika.

Lördagen.
Det kom besök. Sambons morbror och deras familj och sambons mormor och morfar. Eddy och Halie fick lite presenter. Det uppskattades. Efter det så kom även sambons lillebrors syster och hennes pojkvän dit. Av de fick Eddy en jätte fin sommardress som han har på sig idag. Så mot kvällen hade alla åkt och vi alla var utmattade efter trevligt besök. Det blev lite tv och gotta.

Söndagen.
Blev lugnare den här dagen. Vi skulle få besök av sambons moster och hennes familj men eftersom att de skulle bli så sent så blev vi tvugna att åka hem. Halie var riktigt trött..

Små kusinerna möttes för första gången =)

Fasters sötnos

Goungarna leker med händerna i munnen

Farmor Inka håller i Eddy

Sedan blev det ett bad för Eddy

Eddy, sambon och sambons lillebror =)

Halie hittar på hyss

Min stolta bror håller i sin otroligt söta dotter Felicia!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥