Tisdagens aktiviteter

2011-08-09 / 19:42:20
Får se hur långt inlägget blir innan Eddy gnäller igen. Tror han har lite ont i magen ikväll, för han är inte så nöjd, trots flera rap och lite bebbespya.. Sambon lägger Halie, verkar gå rätt bra han håller även på med sockerkaka som vi ska bjuda brorsan och M på då de kommer över, vilket dom skulle göra. Själv är jag inte så överförtjust i sockerkaka, men måste ju ta en bit då han kämpat i köket samtidigt som Halie röjt där inne.

Vad har hänt idag?
Vi klev upp halv åtta. Blev frukost, lek och amning. Efter det så fick vi fin besök av Sandra och hennes dotter Angelina.. Det gick hur bra som helst och Halie var snällare än vanligt. Märks att hon fått träffa mycket barn nu. Vid lunch tid så drog de iväg och jag la Halie. Hon sov i två timmar och jag hann vila i trettio minuter innan Eddy ville ammas. Där efter så gick vi över till min bror med familj. Satt där och åt mellis och pratade. De fick även en full påse med kläder utav oss och vi fick lite pojkkläder av dem så det blev som ett byte kan man säga. Mot fem tiden så slutade sambon och vi gick hem för att göra lite middag åt Halie, vi själva har inte ens ätit ännu. Är rätt hungrig men finns inget gott i frysen.. Bara mat sambon och Halie gillar.. Suck, ska söka fram något snart måste ju få i mig något så inget stör amningen.

Fotona togs imorse =)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥