3e advent

2011-12-11 / 09:31:24
Godmorgon ALLA!
Klev upp för 30 minuter sedan och sambon drog nyss iväg på jobbet. Tyck han nyss slutade.. Han kom hem vid elva igår kväll, men slutar fem idag så jag får väl rå om honom en dag extra nu. Vi ska även hem till eftermiddagen. Har spenderat alla dagarna nu, så nu måste man hem till katterna och även börja med all tvättning. Har ju ett lass av det nu. Så en massa söndags göra med andra ord.

Andra advent är även kommen, tycker det går så snabbt.. Det är liksom julafton om 13 dagar? då man var mindre gick ju tiden så segt, men nu tycker jag dagarna bara flyger iväg :)
Sambon ska även jobba några timmar på julafton.. Börjar tio och slutar tre.. Så i vilket fall är han med på frukosten, maten, julklappsöppningen osv. Det enda han missar är ju kalle ankas jul.

Ska ta hand om min dotter nu som leker runt här, hon är på ett bra humör denna morgon. DET GILLAS!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥