En dag hos bror med familj

2011-12-20 / 19:39:04
Tjena bloggen och ni som orkar läsa :)
Har just kommit hem ifrån brorsan och deras familj. Har umgåtts och käkat julmat där. Tiden gick ju ruskigt fort.. Vi kom nyss hem. Halie har somnat och Eddy är en tjurnisse ikväll. Han hade lite feber innan och en tand är på gång så det talar ju om varför hans humör inte är i det bästa skicket. Sambon har jobbat sen imorse och kommer hem 23.00 ikväll. Det blir direkt sängen eftersom att vi ska upp tidigt imorgon. Vi ska nämligen mot sundsvall och två av mina syskon ska åka med dit.. Först ett stopp på dollarstore för julhandling och sen mot birstacity och ikea för mer julhandling. Och där ska även min syster träffa några kompisar. Blir nog där enda in mot eftermiddagen.. Hoppas bara vi finner exakt allt imorgon, blir så stressigt med allt annars. Men jag längtar, jag älskar att åka ut på äventyr.. Kanske inte så långt bort men roligare att handla julklappar där än i vår lilla stad som kommer vara proppful nu mot jul. Det kommer säkerligen det vara dit vi ska med, men där är det mycket mer utbud i alla fall.

Nu ska jag passa på att ta det lugnt medan Eddy är på gott humör, städa gör vi på torsdag.. !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥