En natt/dag fylld med aktivitet

2011-12-22 / 22:19:34
Full rusch, det kan man lugnt säga. Inatt fick jag ha brorsans tjej här så vi kunde hjälpas åt med mina barn. Hon lämnade sitt barn med brorsan så hon kunnde hjälpa till. Kan ju säga att hon behövdes.. Eddy var skrikig enda till fyra på morgonen då han väl somna så vakna halie upp först fem och sen runt sex bestämde hon sig för att gå upp för dagen.. 1-2 timmars sömn idag.. Så fort Malin drog hem imorse så ringde jag min moster som snällt kom hit och vi begav oss till bvc. Där vägde vi och mätte Eddy. Han väger redan 7920 gram och är 69 cm lång. Det går fort, fick även tips om hans tänder. Så nu är det inköpt ipren "lösande" och två förpackningar alvedon. Och var tredje timme ska jag pendla mellan dem och ge han "hoppas på förbättring". Han har varit lite kinkig men nu är han snäll och har t.om somnat i sitt babygym, händer inte allt för ofta.. Men efter bvc så åkte vi in till stan och shoppade de sista julklapparna, syrran kom även in en timme efter.. Vill tacka min moster för lunchen och min syster för underbart sällskap!

Julklapparna är slagna in nu måste vi bara få energi till att städa och packa för imorgon beger vi oss till Svedjeholmen för julfirande, JIPPI! julafton är nästa här :)
Åsikter!
Postat av: sofie

Känslan innan julafton är alltid speciell och på något sätt brukar man alltid lyckas att fixa allting :) Hoppas din julafton blev fin :)

Kommenterat - 2011-12-28 / 21:51:51  | URL - http://www.emballageinfo.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥