En tår föll ner från min kind

2011-12-16 / 16:36:03
Min mamma kom nyss hit med lite saker som fanns i mormors lägenhet. Fick lite mat, juldukar, dekoration, tvättmedel, lotion, köksdukar och Halie fick en julklapp som mormor tänkt ge henne nu i jul.. Hon fick världens sötaste nalle, den kommer betyda så mycket mer än alla Halies gosedjur.. Iallafall för mig, fick en tår i ögat. Kändes halv tungt nu då sakerna kom hit, det luktade mormor och man börjar ju inse mer och mer att hon faktiskt är död. En hemsk tanke som är SANN!

Just nu så väntar jag och barnen på att pappa ska sluta. Slutar om trettio minuter men är väl hemma på en timme. Känner mig hyffsat slö, så ska bli skönt att vara två här hemma snart. Brukar alltid se till att ha maten klar då sambon är på väg, men idag orkar jag verkligen inte. Jag ordnar det då han kommer.. Elaka jag idag? Men men, nu river Halie hela köket, like always.. Ska låta hon leka lite en stund sen plocka upp allt.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥