En trött mamma bloggar ....

2011-12-13 / 22:28:21
Sitter här i soffan med en gnällig son, han har varit gnällig för det mesta ikväll, men det är ni väl vana med att höra nu? vet inte varför men barnen har en tendens att vara extra tjuriga då jag har de själva. Men så är det, man vänjer sig bara mer och mer och blir istället förvånad då de väl är snälla och glada en hel kväll. Det har faktiskt hänt det med och dom tillfällena får man passa på att städa och slappa :)

Sambon slutar om 30 minuter, så fort han slutar ska han hämta lite beställda julklappar som ligger i Svedjeholmen. Sen blir det väl sova, klockan är ju midnatt då han befinner sig här. Men tur han är ledig imorgon, får man lite tid för varandra.  Sen är det bara ett dygns jobb till och sen är han ledig till helgen. Kul för barnen, särskilt Halie som inte är riktigt van ännu med att pappa jobbar så mycket.

Just det ja, ni kanske minns att Halie "bet barn" på dagis.. Nu var det flera veckor sedan det hände. Så därför hon nog gjorde så var väl för att det var en stor omställning för henne med nytt syskon + nytt dagis. Nu är vår flicka sig själv igen och det är hur skönt som helst.
Åsikter!
Postat av: lind

Skulle du inte lägga ut bilderna på soffan? =P

Kommenterat - 2011-12-14 / 09:12:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥