Första dagen i veckan

2011-12-12 / 12:21:35
Klev upp nyss, snacka om sovmorgon jag tog. Men det var det värt. Imorgon så är det julfest på Halies dagis, ska klä henne i tomteklänning + tomteluva med två flätor på. Hon kommer bli hur söt som helst. Hon får även sova kvar lunch där. Vid halv två så drar jag och hennes mormor oss dit. Ska faktiskt bli riktigt trevligt :) Sambon befinner sig på jobbet då och ska även bli bjuden på mat av jobbet på höga kusten, så han får det ganska lyxigt imorgon med andra ord..


Just nu så sover Halie lunch. Då hon vaknar igen så måste vi in till specsavers "som vanligt" och fixa Halies glasögon som hon återigen har tagit sönder lite. Det ska även stor städas här hemma och jag ska tvätta i massor. Men nu först så ska jag vakna till lite.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥