Glömska jag

2011-12-11 / 10:49:22
Är det bara jag som glömmer vitaminerna åt barnen?
Jag förstår det inte, men jag får det aldrig till en vana trots att jag ställer den bredvid halies tandborste så glömmer jag det ändå, får nog börja med att ta in ett alarm och se om det funkar bättre. Men det är nog mycket att komma ihåg särskilt nu då Eddy gått på olika behandlingar och ska ha olika saker varje dag.. Det blir så för mycket och då slutar hjärnan helt plötsligt att funka. Men nu ska jag ge mig sjuttsingen på att inte glömma så ofta som jag gör. Fler alarm skall ställas in och mer anteckningar. Trots att jag har fulla datorn med anteckningar på "måsten" göra, räkningar och planeringar. Men jag måste erkänna att jag är lite stolt över mig själv som är så duktig på att planera, men fy skäms på mig som glömmer dessa vitaminer som är så viktiga. Nog om det nu, dags att göra lunch åt stumpan, därefter ska hon sova!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥