Hett humör

2011-12-07 / 20:02:54
Nu tänker jag försöka bli duktigare med uppdateringar.
Dagen har inte varit nå speciell förutom att vi som vanligtvist åkt in till specsavers och fixat Halie glasögon som går sönder stup i ett och där efter hamnade vi i Svedjeholmen. Nu är vi hemma och båda barnen sover, men lilleman ska väckas upp av pappa just nu. Grannen vill även ta en pomenad med mig ikväll, känner mig riktigt lat just nu. Men jag får väl gaska upp mig och bege mig ut snart, det kan ju behövas och tjejsnack är aldrig helt fel.

Halie är på ett riktigt hemskt humör nu efter all feberfrossa hon haft. Vi har även börjat med att sätta henne i en fotölj om hon blir för bråkig. Först så får hon en varning och gör hon om samma dumhet så sätter vi henne där. Dock kör vi inte på 5-7 minuter som nanny gör eftersom hon bara är två år. Hon får sitta där kortare stund, sen förklarar vi varför hon fick sitta där och hon säger förlåt och man ger varandra en kram, det funkar kanon bra. Skönt också att man börjar så i tid. Alla gör ju olika med sina barn, man måste göra på ett sätt som man själv tycker funkar bäst för sitt barn. Avskyr de som ska klanka ner för vad andra gör och oftast är det de som inte ens har barn. Nä usch på sånna människor som inte har bättre för sig. Alla gör sitt allra bästa för sina guldklimpar och jag unnar faktiskt folk som har barn..Man ska väl behandla andra människor som man själv vill bli behandlad helt enkelt. Min policy ! Nä nu ska jag slappa en stund innan jag drar mig ut i vintervädret.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥