Julklappsrusch i år

2011-12-09 / 14:58:12
Myser i Svedjeholmen med min familj, mamma och syskon. Just nu så bakar mamma wienerbröd, det är hur gott som helst. Så det blir fredagsmys här med andra ord. Sambon ska iväg och jobba vid nio ikväll och kommer hem sent imorgon kväll och börjar redan morgonen där efter. Därför passar det bra att vara här i helgen så man slipper sitta själv i lägenheten. Särskilt nu då det är juletider, då vill man mysa enda fram till julafton.. Iallafall jag!

I år är vi inte alls i tid med julklapparna. Vi brukar alltid vara klara i november, men denna gång har vi hunnit köpa endast två julklappar. Pengarna gick ju till dopet så vi får handla i sista sekund den här gången. 21 december så ska vi till dollarstore, ikea och birstacity.. Mormor får ha Halie medan vi tar med oss två av mina syskon + Eddy. Det gäller att hitta till alla då.

Är dessutom ute efter en systemkamera, helst i nikon då jag kan den bäst.. Hade en d40 sist, skulle vilja ha ett snäppet nyare nu. Så om någon ska sälja sin så kommentera det här, för jag söker för fulla muggar just nu !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥