Mormor blir inte bättre

2011-12-13 / 18:42:21
Godkväll får man väl säga.
Fanns ingen chans alls i världen att jag kunnat blogga under dagens gång. Det började med att sambon skjutsade Halie till dagis och där efter drog han iväg på jobbet. Vid samma tidpunkt så hämtade mamma upp mig, Eddy och brorsan. Vi hälsade på mormor.. Hon var i samma skick tyvärr nog.. Man kan tro att hon ligger i koma, så ingen reaktion ifrån hennes sida idag alls. Vi var där två timmar och efter det så begav vi oss till mamma och en stund senare till Halies dagis. Där umgicks vi, åt fika och kollade inte allas pyssel små barnen gjort. Halie var klädd i rött då jul klänningen hon skulle ha var för stor och tomteluvan behöll hon på i högst 10 minuter, hon la den sedan alldeles själv i sin väska och stängde igen den. 40 minuter senare så var vi hemma och här har det varit full rulle. Nu äntligen har Halie somnat, hon var lite övertrött. Eddy sover sen en timme tillbaka, måste väcka upp honom nu så han vill somna ikväll. Tyvärr nog så vill Eddy alltid sova för natten runt tre på natten. Just därför har jag fått tre timmars sömn inatt. För precis så Eddy somnade vid halv tre så vaknade Halie och hon höll på enda till fem på morgonen, fick t.om väcka upp sambon och be han testa sova ner Halie igen.. Ja då somnade Halie på 10 minuter..

Men nu till mormor, hon blir troligtvist skickad till wemer imorgon "sista tiden" är det oftast. Blir bara så arg över att vi eller någon läkare inte vet varför hon är som hon är. Antibiotikan hon fått för blodförgiftningen har ju börjat värka på henne men hon själv visar ingen tendens på att må bra. Frågan är ju varför det är som det är. Jag vill väldigt gärna kunna tala med henne igen. Då hon ligger där i sängen så känner jag bara för att ruska om henne ibland. Men tiden får utvisa helt enkelt.. Imorgon ska vi dit igen, ska försöka komma dit varje dag nu.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥