Personer som berört mig.

2011-12-15 / 19:13:10




Jag börjar med en barndomsvän som betytt väldigt mycket för mig som yngre.. Och betyder än gör hon. Vi har inte umgåtts på några år om man räknar bort en snabb träff. Saknar henne så det gör ont ibland.. Hon har berört mig enda in i hjärtat, vi har hittat på så mycket som yngre.. Både på skolan och fester. Tiden har gått så fort och vi har hamnat i olika städer båda två. Vi lever just nu olika världar. Så tråkigt att man bara glider isär. Men jag antar att man blir äldre och med tiden så blir ju vännerna färre. Men hon är en vän som bor i mitt hjärta oavsett om vi inte setts på tio år och det hoppas jag att du vet om? du är lika värdefull för mig nu som tidigare. Den här underbara bruden har genomgått väldigt mycket och än står du kvar på jorden. Och det tackar jag GUD för. Hon är en underbar själ med en snäll personlighet.




Det finns nog inte en enda människa som stöttat och redat ut mina problem så mycket som du har gjort. Då jag trodde allt var kört. Så gjorde du allt bra igen, sånna som dig finns det inte många av. Skulle jag välja en av alla att bo nära så skulle det vara DU. Du är en tjej med ett gott hjärta, omtänksam och du var faktiskt till en väldigt stor hjälp då jag hade mycket vatten över huvudet. Det ska du ha ett enormt tack för!  Du blev lite av en syster för mig och det är inte så att jag känt så för någon annan, du var riktigt speciell. Så fort vi började prata kände jag direkt vilken bra kontakt vi fick. Jag saknar dig Sabine.




Du och jag lärde ju känna varandra på ett väldigt fränt sätt. Och ju mer vi umgicks ju roligare hade vi. Dessutom är vi väldigt lika du och jag, jag tror det var det som förde oss samman. Du och jag hade det riktigt kul en tid. Vi umgicks jämt och alltid gjorde vi något spontant. Nu idag då jag tittar tillbaks på alla minnen så blir jag bara glad. Herregud vad kul vi haft, kan inte släppa tanken på det. Du försatt dig i mitt hjärta direkt, du är inte som alla andra. Skulle jag välja en kompis att ta med utomlands så skulle jag välja dig, för jag vet att du och jag skulle ha roligast tillsammans. Nu har vi äntligen fått tillbaka kontakt igen och nu får vi förfan se till att behålla den och inte låta det gå några år innan nästa gång vi ses! PUSS!!!

 

 

Åsikter!
Postat av: Sabine Ellertz

Naaw så söt du är Carro! Jag saknar dig med ska du veta!!

Det hade varit otroligt roligt om vi hade bott närmre varandra :)

Många varma julhälsningar till er!

Puss o Kram

Kommenterat - 2011-12-16 / 15:34:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥