Robine besök, AWESOME!

2011-12-17 / 18:12:38
Dagen har gått segt, kanske för att man snart ska få besök utav en kär vän som jag inte träffat på år..Kan inte bli bättre :) Har nyss piffat upp mig lite, så jag känner mig fräsch och fin nu..

Halie har nyss ätit lördags godis och tittat på en hel film, för första gången. Ja ni vet ju varför det är viktigt för henne att se tv. Innan dess har det varit som vanligt.. Handlat mat, städat och umgåtts med barnen. Så skönt att ha sambon hemma. Barnen är glada, vi kan hjälpas åt och vi kan ta oss någonstans om vi så vill :)



Mina vackra barn var julnissar idag :)



Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥