Såhär är det

2011-12-27 / 19:08:12
Det var ju typ fyra dagar sedan nu. Jag ska uppdatera er men först tänkte jag bara nämna lite saker.
Tänker härmed sluta skriva som jag gjort tidigare. Tycker jag är för öppen med saker och ting ibland. Tänker använda min blogg till endast foton och lite uppdateringar om oss, inget mer än så. Kanske låter lite tråkigt, men vill jag skriva av mig så har jag en annan sida där jag kan få feedback om jag så skulle behöva det. På facebook facebook kommer jag även dra bort lite folk som jag inte behöver ha där Och det här får bli min foto blogg där jag mestadels slänger upp foton och skriver lite om vad som hänt osv. Nu vet ni det :)
Julafton var super mysigt.. Barnen fick så mycket julklappar att Halie har nästan för mycket saker i sitt rum nu :) Vill tacka min fina familj för en underbar vistelse i Svedjeholmen trots strömavbrott i 12 timmar.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥