Snart beger vi oss till Svedjeholmen

2011-12-23 / 11:45:42
Godmorgon :)
Här hemma sover alla och jag har fått sovit ut, ÄNTLIGEN. Att ha sovit cirka 7 timmar allt som allt på tre dagar är ju inget man vill leva på i längden. Men nu då sambon var ledig så fick jag sova ut litegranna, så nu känner jag mig som en människa igen. Så fort de vaknar upp så ska vi packa ihop lite kläder och dra in alla julklapparna i bilen. Innan vi beger oss emot Svedjeholmen så ska vi först hämta en julklänning åt Halie och två par dreggellappar åt Eddy.

Ska bli så mysigt att äntligen åka till Svedjeholmen, julkänslan blir ju på topp då man kommer till deras hus. Och Halie älskar att vara hos mormor. Datorn får följa med mig så att jag kan uppdatera er om alla fina julklappar våra barn kommer/har fått. Nu ska jag ordna mig lite så man ser någorlunda fräsch ut innan vi beger oss. Tjingeling!!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥