Tandis på G, eller?

2011-12-21 / 00:36:28
Nä nu måste jag få pojken att sova.. Han har ont någonstans och har haft hela dagen. Det jobbiga är att vi inte vet vad men förmodar att det är en tandis då man känner något vasst inne i munnen. Har verkar då ha väldigt ont stackarn. Har mest varit onöjd och skrikig hela dagen lång, man känner sig så maktlös ibland. Men vi får se hur han är under natten och morgonen så får vi ses om det förbättras annars så måste vi helt enkelt in och kolla honom innan vi drar till Sundsvall.. Han kan ju inte gå och få en massa tårar dygnet runt och ha ont. GODNATT!


Fotot passar inte in på texten, men detta fanns i min mormors nya kamera.. Hon är ju så fiin :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥