The sims 3

2011-12-11 / 20:04:36
Kom hem för två timmar sedan.. Och har snabb röjt upp här, resten tar jag och sambon imorgon. Just nu så håller vi på att installera in the sims 3. Vi har tänkt att spela ikväll, får hoppas att Eddy vill vara snäll.. Inte så ofta jag och sambon har tid med varandra nu. Drar nog fram lite kvällsfika med.

Imorgon så blir det städa som jag sa där ovan, umgås med familjen och sen på kvällen blir det en promenad med världens bästa granne, ska bli skönt efter alla bullar och knäck som man tryckt i sig hemma hos mamma. Nu ska jag gå bort de så jag slipper ha ångest.. Men egentligen bör vi inte ha ångest för sådant just nu.. Det är ju förfan JUL, vilken människa äter inte gott då?
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥