På lördag :)

2011-12-16 / 00:35:59
Har nyss kikat in lite blogg videos.. Och jag fastnar alltid på Anelias hennes videos är klockren. Och hon är bara sig själv. Men vill ni läsa en bra blogg så rekomenderar jag hennes.

Själv så sitter jag och latar mig, tro mig eller ej men min son har sovit sen nio utan att vakna. Men det är ju en bra fråga om han kommer vakna då jag ska lägga honom i sin säng, hmm får se hur han vill göra då. Själv har jag tagit grymt mycket egentid ikväll pågrund av att barnen låtit mig få det, sånna kvällar är TOPPEN! Och sen är det ju redan städat så jag har inte behövt städa heller.. Lyckliga jag idag.

På lördag så blir det ännu bättre.. Min barndomsvän ska hit och vi ska dricka gott och prata minnen. Det var år sedan vi sågs, så vi har väldigt mycket att tala om. Tänkte göra ett videoinlägg på lördag. Det blir ju mycket mer personligt om man gör videos ju. Synd bara jag aldrig känner att jag har tid och att min kamera är PAJ.. Oops hur ska jag då göra en? Hm, undra om man kan använda camen som är inbyggd i datorn, kan man det!? Jag får kolla upp det .


Jag & Robine 13 & 14 år :)


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥