Vad gör ni på nyår?

2011-12-29 / 11:35:21
Hej, tråkiga jag här.
Min blogg kommer väl inte vara lika rolig längre. Men istället för att få ångest varje gång jag inte hinner blogga så är det lättare att inte behöva ha ett "måste". Nu har jag lite tur.. Båda barnen sover och jag själv kan kan slappa en stund efter mycket städ med Halie imorse. Sambon är på jobbet och kommer hem till eftermiddagen och sen är han ledig hela nyårs helgen :) Det är planerat att vi ska äta hos brorsan och hans tjej med två av deras kompisar. Mot kvällssidan då Halie börjar bli trött så ska vi förflytta oss till vår lägenhet och sitta och spela och ha det allmänt mys och trevligt.Jag ska vara nykter, en självklarhet nu då man har barn. Ska bara ta en liten baileys shot vid tolvslaget. Kommer bli awesome.. Nu ska jag slappa vidare.


NYÅR 2009


NYÅR 2010



Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥