Vart ska ni fira jul?

2011-12-16 / 14:01:57

Vi ska fira hos barnens mormor, platsmorfar + mina syskon. Vi är oftast där, men jag älskar att få fira julen i deras mysiga hus :) Sambon skulle egentligen jobba några timmar på julafton, men igår så ringde en extrajobbare som jobbar med samma brukare och sa att hon kunde ta pass nu till jul. Självklart valde sambon bort passet på julalfton då. Men han behöll juldagen och annandag, det ger ju mycket pengar. .Men julafton ville han gärna i missa mycket av då det var Eddys första jul. Vi kommer sova över där dagen innan.. Det ska bli riktigt mys. Tänk er om en vecka så är julafton, nästan iallfall. ÄLSKAR JULEN!! Mer än barnen tror jag. Men Halie längtar efter att få träffa tomten och ge honom en kram. Ska bli kul och se om hon blir rädd eller glad. Förra året så blev hon glad och hjälpte tomten att dela ut julklapparna, vi får se hur hon tar det i år.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥