Vila i frid älskade mormor ♥

2011-12-14 / 19:02:15
Idag 14.44 (ungefär) så valde du att bli en ängel. Du ville inte gå men din kropp orkade inte mer, nu får din mamma ta hand om dig och låta oss andra sakna dig. Men en dag så ska vi ses igen, men det dröjer ett tag till dess. Du blev endast 61 år. Och det syntes inte ett endaste grått hårstrå på dig och rynkor fanns det knappt. Då jag fick se dig ligga på sängen så såg du så fridfull ut och odöd ut. Jag kunde inte se att du var död för att du var så vacker. Jag är även så förvånad över att du så snabbt valde att försvinna ifrån oss. Du har haft ett riktigt tungt liv, allt som du har varit med om skulle inte många klara av. Folk vet så lite om dig.. Men jag fick faktiskt lära känna dig och jag vet och har sett alla underbara sidor du har. Du fanns där och du älskade mig från första stund. Glömmer aldrig de gånger jag sov över hos dig som liten. Aldrig var det en still stund.. Du och jag hittade alltid på massvis med saker och de följer med mig livet ut. Ditt fina hjärta är det bara några få som fått tagit del av.. Så fel att du hamnade på "andra sidan" nu då du äntligen hade blivit dig själv igen.. Jag älskar dig och har alltid gjort, det kan ingen ta ifrån mig. Du har lämnat fina spår inom mig. 

Tankar jag har just nu:
Det är bara så orättvist.. Så mycket rop på hjälp som min mormor sökt så fick hon inte hjälp förän några år sedan. Livet är bra orättvidst ibland. Du var värd en bra liv efter allt som du fått gå igenom. Men jag är glad att din sista tid i livet var bra. Det hade äntligen ordnat sig för dig. Men det är tydligen då änglarna ville ha tillbaka dig. Du fick i alla fall 61 år här i livet.. Jag önskar dig en stillsam ro och vi ses snart igen, VILA I FRID ÄLSKDE DU ♥
Åsikter!
Postat av: Jozzan

RIP♥

Kommenterat - 2011-12-14 / 19:57:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥