Älskar hur hon somnar

2011-02-27 / 20:02:14
Gumman somnade i min famn, det har hon gjort några gånger den här veckan. Men det har varit så svårt att lägga henne i sängen så då har man låtit henne leka av sig och sen har hon lagt sig bredvid mig och somnat. ÅH så man njuter då, fast får ju lite ångest då jag lägger henne i sin säng.

Men perfekt tajming för nu börjar solsidan så jag ska sitta ner och njuta nu och där efter se någon film eller något på tvn och äta något gott för mig själv. Sen är det väl bara att inta sängen då man ska upp tidigt imorgon med Halie och till skolan. Full rulle på morgonen!

" BallongBritt ". Skrattar ihjäl mig än i dag efter förra programet!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥