Big brother

2011-02-27 / 16:58:11
Gud så gott det var med mat. Halie springer runt och leker nu så jag passar på att surfa lite så drygt att städa nonstop, vilket man får göra här hemma dagligen dygnet runt med andra ord.

Tittar ni på big brother?
Jag älskar big brother och har gjort det sen första säsong och är så glad att de är tillbaka igen. Men det dåliga är att det är på kanal 11.. Ja, jag har kabel tv för det har dugit bra för oss. Och då har man inte elvan, men turen är att det finns på bigbrothers hemsida gratis att se på. Ska bli spännande och se vem som åker ut. Jag är ett stolt big brother fan.. Vet att det finns en hel del som avskyr såpor osv osv. Jag älskar dem och förr tittade jag jämt på rederiet, nya tider och skilda världar. Är faktiskt lite arg över att de programen inte går längre. Men big brother har börjat igen "jublar inombords".


Dom här gillar jag/gillar inte/vet inte.
Men en deltagare fattas.


Åsikter!
Postat av: emelie

kan man se det gratis?? vaaart?? jag trodde man fick betala alla mina kompisar gör det

Kommenterat - 2011-02-27 / 17:12:18  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Jag sitter helt bänkad framför tv:n varje kväll. Som jag har längtat att det ska komma tillbaka och nu äntligen :D

Kommenterat - 2011-02-27 / 17:37:14  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: bea

Haha jag älskar också bb! Och jag håller med dig om gilla folket:-) + Vanessa!

Kommenterat - 2011-02-27 / 17:59:36  | URL - http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: Martin

Den här Simon Danielsson han känner jag

Kommenterat - 2011-03-04 / 01:14:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥