Crocodile Dundee II

2011-02-12 / 23:11:30

På graviditetsfotona kanske ni har lagt märke till att ena sidan ser mindre ut än den andre.
Allt beror på vinkeln och att jag står mindre rak på ena sidan. Men det kanske ni redan fattat. Ska försöka få till någon bra sedan mitt på dagen, alla mina är fotade på kvällen och ljuset är som bäst på dagen så då jag kommer ihåg det så ska jag fota några.

Just nu så tittar jag och älskling på Crocodile Dundee II, den är kung. Det blir trean nästa lördag. Den går på tv 4+ om ni vill veta. Men sambon verkar trött som vilar (säger han) på golvet medans det är reklam, haha vilken kass anledning då han egentligen är trött. Då är det lika bra att lägga sig i sängen tycker då jag, men envisa karlar är som de är. Men ska se vidare på filmen nu.. Vi hörs imorgon, godnatt!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥