En bra eftermiddag

2011-02-22 / 18:30:56

Svar till Elin: Jag pluggar bara upp lite gymnasie poäng tills vidare.. Sedan var det tänkt att jag ska vara mamma ledig och där efter hitta en utbildning och se om jag behöver plugga upp mer.

Har nyss ätit en halv kebabrulle,
mamma gjorde oss sugen. Så vi gjorde en hemkörning. Nu håller de på att få upp en klädhängare.. ÄNTLIGEN, den som var här då vi flyttade in rasade så jag fann en ny som de tar upp på väggen så nu slipper jackorna ligga huller om buller överallt. Dessutom har vi flyttat en grind och lagat en. Börjar ordna sig lite här hemma. Ska bara ringa ett samtal till övikshem imorgon då våra lampor far efter en dag. Fler som är med om det? sjukt drygt att slösa pengar på lampor som far på under en månad. Och inte vågar jag köpa hit dyra energi lampor för än de tittat.


Vår minsta kisse (Sally)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥